سوال های متداول

از سوال های متداولی که هنگام استفاده کردن از مخزن پلی اتیلن وجود دارد این است که آیا این مخازن برای نگهداری مواد غذایی مناسب هستند  ؟

پاسخی که به این سوال می توان داد این است که چون جنس مخزن پلی اتیلین از موادی ساخته شده است که در صورت تماس با مواد غذایی و آب از خود واکنش نشان نمی دهد و علاوه بر این بو و مزه ی مواد غذایی مانند آب را هم تغییر نمی دهد بنابراین برای نگه داری از مواد غذایی مناسب است .

از دیگر سوال های رایج این است که چه مواد شیمیایی را می توان در این مخازن نگه داری کرد ؟ که در پاسخ به این سوال می توان گفت اکثر مواد شیمیایی در این مخزن ها قابل نگهداری هستند البته تا دمای پایین تر از 55 درجه را می توان در این مخازن نگهداری کرد  و برای  کسب اطلاعات دقیق تر در مورد نگه داری مواد شیمیایی در این مخازن می توان از کارخانه ها و فروشگاه هایی که در زمینه ی تولید و فروش مخازن پلی اتیلین مشغول به  فعالیت هستند مشاوره بگیرید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید .

آیا مخزن های سه لایه ضد جلبک هستند ؟ در جواب به این سوال باید به این نکته اشاره کرد که چون مخزن سه لایه مانع از ورود نور به داخل مخزن می شود بنابراین ضد جلبک هستند بعلاوه اگر مخزن های تک لایه یا بدون رنگ را درمحیط های تاریک نگهداری کنید در این صورت هیچ گونه مشکلی برای ذخیره سازی اب به وجود نخواهد آمد .

 مخزن پلی اتیلن

دوام مخازن پلی اتیلین در مقایسه با مخازن فلزی چگونه است ؟

این مخازن به دلیل جنس موادی که با آن ها ساخته شده است از مقاومت خوب و دوام بالایی بر خوردار است هم چنین به دلیل خاصیت ضد خوردگی این نوع از مخازن دارند می توان از آن ها برای نگهداری آب و … برای مدت زمان طولانی استفاده کرد .

اما درمخزن های فلزی به مرور، ورق آهنی که یک لایه ی ضد زنگ است از بین می رود و و تقریبا از همان آغاز دچاز زنگ زدگی می شود و طعم آب و مزه ی آب مصرفی تغییر می کند اما حسن استفاده از مخزن های پلی اتیلین در این است که به هیچ وجه به دلایل مواد اولیه که ساخته شده است طعم و مزه و همچنین بوی آب تغییر نخواهد کرد .

چه عواملی بر روی قیمت محصولات تاثیر گذار است ؟

از عوامل مهمی که بر روی قیمت تاثیر گذار است می توان به کیفیت مواد اولیه اشاره کرد ، موادی که به کار می رود باید مرغوب بوده و از جنس پلاستیک غیر بهداشتی بازیافتی نباشد تا محصول نهایی که تولید می شود از نوع با کیفیت باشد  ، هم چنین تکنولوژی و فناوری هایی که برای تولید مخازن به کار می رود بسیار مهم است .

از دیگر فاکتور هایی که در تعیین قیمت می تواند دخیل باشد خدماتی مانند بیمه بار، خدمات تحویل محصول در محل  و … است که از طرف شرکت ارائه می شود .

  .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *